Sizin reklam burada
Sizin reklam burada

Bu qanunlar artıq qüvvədədir - SİYAHI

 Bu qanunlar artıq qüvvədədir - SİYAHI

Bu gündən etibarən vergi, sosial və digər dəyişikliklərlə bağlı bəzi yeniliklərin tətbiqinə başlanılır.




• Tütün məmulatları və elektron siqaretlər üzrə aksiz vergiləri artırılıb.




• Alkoqollu və enerji içkilərinin aksiz dərəcəsi artırılıb.




• Köhnə idxal avtomobilləri üçün yeni aksiz dərəcəsi tətbiq olunacaq.




• Hibrid və elektromobillərin idxalı və satışı üçün ƏDV güzəştinin müddəti başa çatıb.




• Azərbaycanda yığılan elektrikli avtobuslar ƏDV-dən azad ediləcək.




• Kişi və qadın salonları, kosmetoloji mərkəzlərin xidmətlərində ƏDV geri qayıdacaq.




• Media subyektləri vergilərdən azad olunacaq.




• Bankların iflas prosedurunda aktivlərin təqdim edilməsi ƏDV-dən azad edilir.




• Qeyri-formal işləyən şəxslər icbari tibbi sığorta haqqını artıq özləri ödəyəcək (ayda 16 manat).




• Mülkiyyətində torpaqlarda işləyənlərin, vəkil və mediatorların, fərdi sahibkarların sosial sığorta haqları artırılıb.




• Fərdi iş sahibləri (dərzi, aparıcı, çalğıçı və s.) sosial sığorta haqqını minimum aylıq əməkhaqqının 5%-dən 8%-ə qədər ödəyəcək.




• Evlərini kirayə verənlər üçün vergi dərəcəsi 14%-dən 10%-ə endirilib.




• Qeyri-neft-qaz sektoru üzrə 2 500 manata qədər olan maaşlardan 3% gəlir vergisi tutulacaq.




• Azərbaycana gətirilən 1-dən çox mobil telefonun qeydiyyatı üçün 100 manat rüsum müəyyən edilib.




• Elektrik enerjisi və təbii qaz üzrə sabit aylıq tarif 1 manat müəyyən edilib.




• Kişi və qadınların pensiya yaşı bərabər olaraq 65 yaş müəyyən edilib.




• Yaşayış minimumu və ehtiyac meyarı 300 manat səviyyəsində müəyyən edilib.


  • Sosial şəbəkədə paylaş
XƏBƏR LENTİ